Μια σειρά διαφορετική από τις άλλες. Δύο σαιζόν μέχρι στιγμής, 13 επεισόδια η καθεμία. Καθένα από τα 13 επεισόδια είναι σκηνοθετημένο από έναν μεγάλο σκηνοθέτη ταινιών τρόμου. Καθένας λοιπόν έχει σκηνοθετήσει από 2 επεισόδια (για περισσότερα, δείτε το wikipedia). Έτσι, έχουμε 26 διαμαντάκια, διάρκειας 1 ώρας το καθένα, που έρχονται να σοκάρουν με την ωμότητα και τη βία τους.

Οld school τρόμος. Αίμα, σχιζοφρενείς, στοιχειωμένα σπίτια, βλάχοι αμερικάνοι, αλλά και creepy γιαπωνέζες, κλόουν, παραμορφωμένοι, μικρά τρομαχτικά κοριτσάκια, φτηνά μοτέλ στη μέση του πουθενά, μαύρες γάτες, αράχνες, ζωάνθρωποι, κανίβαλοι, σκελετοί, ζόμπι, διαμελισμένοι, εξωγήινοι και γενικά ό,τι μπορεί να τρομάξει και ό,τι κατεξοχήν τρομάζει.


Κάποια επεισόδια δε μου άρεσαν. Κάποια μου άρεσαν πολύ. Και όλα με τρόμαξαν. Όλα μου προκάλεσαν φόβο και ανατριχίλα. Ακόμα και η πιο μέτρια – κατά τη γνώμη μου – ιστορία, ήταν σκηνοθετημένη με τέτοιο τρόπο, που με καθήλωνε, μου έκοβε την ανάσα, μου προκαλούσε αγωνία και πανικό. Κάποια μου έφεραν εφιάλτες, κάποια τα χάρηκα, κάποια όχι. Αλλά όλα έχουν κάτι να πουν.


Μην περιμένετε να δείτε κάτι σαν το Lost, το Prison Break ή το 24. Το Masters of Horror δεν είναι politically correct. Σιγά μην ήτανε. Δεν είναι μόνο ότι λένε fuck χωρίς ντροπές. Είναι ότι τόσο αίμα, τόση βία και τόσο sex δε θα μπορούσε να γυριστεί από οποιαδήποτε άλλο δίκτυο εκτός από το Showtime (Californication, Dexter, Family Business). Άντε το HBO (Sopranos, Sex and the City, Curb your enthusiasm).

Μην περιμένετε επίσης να φάτε κόλλημα. Αλλά σίγουρα θα δείτε κάτι ποιοτικό, κάτι που δε γίνεται κάθε μέρα. Είναι μια καλή δουλειά, μια ωραία ιδέα. Και είναι βασικό να σας αρέσουν τα θρίλερ ή τουλάχιστον, να θέλετε να δείτε θρίλερ.


Masters of Horror - official website
{tv.com}